Τα πικάντικα τρόφιμα εκτός από το ότι προκαλούν αίσθημα καψίματος στη γλώσσα, ή μας κάνουν να ιδρώνουμε, έχουν πραγματικά πολλά οφέλη. Η προσθήκη του ΄΄καψίματος΄΄ στη διατροφή σας θα βοηθήσει σε αρκετούς τομείς και πραγματικά τα οφέλη είναι πολύ σημαντικά!

Κάθε μπαχαρικό έχει τα δικά του οφέλη για την υγεία. Παρέχουν διαφορετικά οφέλη ανάλογα με τις βιταμίνες και τα μέταλλα που περιέχουν. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα για τα οφέλη που μπορείτε να προσθέσετε στο φαγητό σας προσθέτοντας μερικά μπαχαρικά, όπως καυτερή πιπεριά.

Υγεία της καρδιάς


Μελέτες έχουν δείξει ότι τα άτομα που έχουν τα πικάντικα τρόφιμα στη διατροφή τους έχουν μικρότερο κίνδυνο καρδιαγγειακών προβλημάτων υγείας από εκείνα που δεν τρώνε πικάντικες τροφές. Ένας από τους λόγους είναι ότι οι καυτές πιπεριές μπορούν να μειώσουν την κακή χοληστερόλη ενώ καταπολεμούν τη φλεγμονή που μπορεί να προκαλέσει καρδιακά προβλήματα.

Επιταχύνει την απώλεια βάρους

Οι έρευνες δείχνουν ότι οι καυτερές πιπεριές μπορούν να αυξήσουν το ρυθμό μεταβολισμού κατά 5% και να αυξήσουν το ρυθμό καύσης λίπους έως και 16%.

Μειώνει την αρτηριακή πίεση


Ένα άλλο όφελος για την υγεία που μπορείτε να έχετε από πικάντικες τροφές είναι ότι μπορεί να μειώσει την υψηλή αρτηριακή πίεση. Τα πικάντικα τρόφιμα περιέχουν βιταμίνες Α και C που βοηθούν στην ενίσχυση των τειχών της καρδιάς. Επίσης, το κάψιμο μπορεί να αυξήσει τη ροή του αίματος. Αυτό μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο υψηλής αρτηριακής πίεσης καθώς η καρδιά λειτουργεί καλά.

Αποτρέπει καρδιακές παθήσεις

Ο κουρκουμάς και οι καυτερές πιπεριές είναι καλές για την καρδιά, καθώς κάνουν τα αιμοφόρα αγγεία σας να διαστέλλονται. Μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου ή καρδιακής προσβολής. Ο κουρκουμάς περιέχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που αντιστρέφουν τη βλάβη στα κύτταρα του αίματος. Οι καυτερές πιπεριές μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της υγείας της καρδιάς με το να βελτιώνουν την ικανότητα του σώματος να διαλύει τους θρόμβους στο αίμα. Η καψαικίνη στις πιπεριές καταπολεμά επίσης τη φλεγμονή, η οποία αποτελεί παράγοντας κινδύνου για τις παθήσεις της καρδιάς.

ΔEITE
Τι είναι η Αλόη βέρα και ποια τα οφέλη της

Επίσης έρευνες δείχνουν ότι όσοι καταναλώνουν πικάντικα φαγητά, έχουν πολύ μικρότερο ποσοστό πιθανοτήτων να πάθουν καρδιακή προσβολή!

Βελτίωση της διάθεσης

Εάν η διάθεσή σας αλλάζει συχνά, η κατανάλωση πικάντικων τροφίμων μπορεί να λύσει αυτό το πρόβλημα. Αυτό συμβαίνει γιατί τα πικάντικα τρόφιμα μπορούν να προκαλέσουν την απελευθέρωση ορμονών όπως της σεροτονίνης και των ενδορφινών, οι οποίες κάνουν τον οποιονδήποτε πόνο να εξασθενεί και μας προσφέρουν μια αίσθηση ευεξίας.