Κάθε μέρα κάνουμε εκατομμύρια ενέργειες και δεν σκεφτόμαστε καν αν τα κάνουμε τα πάντα σωστά ή όχι. Αλλά αν καθίσουμε να σκεφτούμε αρκετά βαθιά, θα συνειδητοποιήσουμε ότι τα περισσότερα από τα συνηθισμένα πράγματα που κάνουμε μπορεί να είναι πολύ πιο εύκολα, πιο όμορφα και ακόμη καλύτερα για την υγεία μας με διαφορετικό τρόπο. Θα σας παρουσιάσω 13 καθημερινά πράγματα που δεν συνειδητοποιούμε ότι κάνουμε εντελώς λάθος!

Πατώντας το κουμπί αναβολής στο ξυπνητήρι

Κάθε φορά που αρνούμαστε να ξυπνήσουμε αμέσως, ξεκινάμε έναν νέο κύκλο ύπνου, αλλά το σώμα μας απλά δεν μπορεί να πέσει σε βαθύ ύπνο και να χαλαρώσει. Πράγματι αυτή η συνήθειά μας προκαλεί υπνηλία και κούραση για την υπόλοιπη ημέρα. Για να αποφύγετε τις αρνητικές συνέπειες αυτού, πρέπει να σηκωθείτε με την πρώτη προσπάθεια για να βοηθήσετε το σώμα σας να παραμείνει ενεργητικό κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Η ποσότητα της οδοντόκρεμας

Ένα από τα λάθη που κάνουμε καθημερινά είναι η τοποθέτηση της οδοντόκρεμας στην οδοντόβουρτσα. Δεν χρειάζεται να καλύψετε ολόκληρη την επιφάνεια μιας οδοντόβουρτσας λόγω του τρόπου που βλέπετε την οδοντόκρεμα στις διαφημίσεις. Στην πραγματικότητα, χρειάζεστε μόνο μια μικρή σταγόνα. Ο σκοπός της οδοντόκρεμας είναι να αφαιρέσει την οδοντική πλάκα οπότε και μία μικρή ποσότητα αρκεί.

Πώς να κρεμάσετε το χαρτί υγείας

Η ερώτηση σχετικά με το ποιος είναι ο σωστός τρόπος για να κρεμάσουμε το χαρτί υγείας είναι πολύ παλιά. Αλλά αν μελετήσουμε αυτό το θέμα, θα καταλάβουμε ότι ο σωστός τρόπος για να κρεμάσουμε το χαρτί υγείας μας είναι με το άκρο να περνάει από πάνω. Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Κολοράντο εξηγούν ότι με αυτή τη μέθοδο θα αγγίξετε μόνο το χαρτί υγείας που χρησιμοποιείτε. Εάν κρεμάτε χαρτί υγείας χρησιμοποιώντας το “υπό διαδρομή”, τότε υπάρχει πιθανότητα το χέρι σας να αγγίξει τον τοίχο όταν θα θέλετε να πάρετε το χαρτί!

Ζεστό μπάνιο

Τι καλύτερο από ένα ζεστό μπάνιο μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά! Σε πολλούς ανθρώπους αρέσει να περνούν ώρες μέσα στο μπάνιο αλλά δεν συνιστάται να κάθεστε σε μια μπανιέρα με ζεστό νερό για περισσότερο από 20 λεπτά γιατί αυξάνει τον φόρτο εργασίας της καρδιάς και μπορεί να κάνει το δέρμα μας να γεράσει πιο γρήγορα.

Καφές το πρωί

Το πρωινό ξύπνημα είναι αγχωτικό για τον οργανισμό μας, ειδικά επειδή συνοδεύεται από παραγωγή κορτιζόλης. Μία συνήθεια για τον περισσότερο κόσμο είναι να πίνει καφέ αμέσως μετά το πρωινό ξύπνημα! Εάν πίνετε καφέ αμέσως μετά το ξύπνημα, η επίδραση της καφεΐνης δεν θα είναι τόσο ισχυρή λόγω του επιπέδου κορτιζόλης στο αίμα σας. Όσο περνάει η ώρα, το σώμα σας θα χρειάζεται όλο και περισσότερη καφεΐνη για να ξυπνήσει. Οι επιστήμονες συνιστούν να πίνουμε καφέ μετά τις 9:30 το πρωί ή 3 ώρες μετά το ξύπνημα όταν πέφτει το επίπεδο της κορτιζόλης.

ΔEITE
7 συμβουλές για τον τέλειο καθαρισμό του μπάνιου

Πλύσιμο των χεριών σας

Πολλοί άνθρωποι δεν πλένουν σωστά τα χέρια τους. Κάθε μέρος του δέρματος στα χέρια, συμπεριλαμβανομένων των κηλίδων ανάμεσα στα δάχτυλα, πρέπει να τρίβεται με σαπούνι. Και η όλη διαδικασία δεν πρέπει να διαρκεί λιγότερο από 20-30 δευτερόλεπτα.

Στέγνωμα χεριών με στεγνωτήριο

Ξέρετε ποιος αέρας χρησιμοποιείται για να στεγνώσει τα χέρια σας στις δημόσιες τουαλέτες; Ναι, ο αέρας του ίδιου δωματίου. Μελέτες δείχνουν ότι η ποσότητα των βακτηρίων στα χέρια σας αυξάνεται μετά το στέγνωμα με στεγνωτήρα αέρα. Είναι ασφαλέστερο λοιπόν να χρησιμοποιείτε χαρτοπετσέτες.

Ρίχνετε χυμό σε ένα ποτήρι χωρίς να πιτσιλίσετε

Για να ρίξετε χυμό από ένα χαρτοκιβώτιο σε ένα ποτήρι χωρίς να πιτσιλίσετε παντού, το χαρτοκιβώτιο πρέπει να αδειάσει με το στόμιο εκχύλισης στην επάνω πλευρά της κεντρικής πτυχής του επάνω μέρους.

Στέγνωμα των πιάτων

Εάν στεγνώνετε τα πιάτα σας τοποθετώντας τα ανάποδα σε μία πετσέτα, υπάρχει πιθανότητα να εμφανιστεί μια μυρωδιά μούχλας. Μπορείτε να βάλετε όλα τα αντικείμενα στο πλάι ή απλώς να τα σκουπίσετε με χαρτί κουζίνας ή με μία καθαρή πετσέτα.

Υπερβολικός έλεγχος αερίων

Υπάρχουν φαγητά τα οποία μας φέρνουν αρκετά αέρια!!! Μπορεί βέβαια να είμαστε και κρυωμένοι, οπότε το έντερό μας λειτουργεί κάπως διαφορετικά. Όταν λοιπόν βρισκόμαστε στο χώρο εργασίας, σε κάποιο ραντεβού αναγκαζόμαστε να κρατιόμαστε για ώρες. Αυτό είναι σωστό; Όχι, δεν πρέπει να έχουμε αέρια στο έντερό μας για μεγάλο χρονικό διάστημα. Εάν δεν αφήσουμε το αέριο να βγει, μπορεί να προκληθούν αιμορροΐδες. Δεν σας ενθαρρύνουμε να το αφήσετε σε δημόσιους χώρους, αλλά μπορείτε πάντα να βρείτε ένα ήσυχο μέρος για να ανακουφιστείτε από τα αέρια σας.

Τσάντες σούπερ μάρκετ

Όταν πηγαίνουμε στο σούπερ μάρκετ συνήθως φορτωνόμαστε υπερβολικά. Το βάρος που έχουν οι τσάντες σαφώς και δημιουργούν πρόβλημα στη μέση μας! Για να μην πονάτε την πλάτη σας, μοιράστε το βάρος ομοιόμορφα κρατώντας τις τσάντες και στα δύο χέρια και μην χρησιμοποιείτε μόνο μία μεγάλη τσάντα.

Λάθος αναπνοή

Παρακολουθήστε ένα μωρό να αναπνέει για να καταλάβετε πώς πρέπει να αναπνέουμε: αναπνέει με το στομάχι και το διάφραγμα. Αυτός ο τύπος αναπνοής βοηθά στον εμπλουτισμό του σώματός μας με οξυγόνο και στην αύξηση του ενεργειακού μας επιπέδου. Η διαφραγματική αναπνοή χαλαρώνει τον λαιμό και τους ώμους, μειώνει την ένταση στο στήθος και το στομάχι και το λεμφικό σύστημα αρχίζει να αποβάλλει καλύτερα τις τοξίνες. Επιπλέον, αυτή η αναπνοή συμβάλλει στην καλύτερη ανταλλαγή αερίων που κάνει μασάζ στο στομάχι, το έντερο και το συκώτι μας.

Πώς να λύσετε έναν κόμπο από πλαστική σακούλα

Για να λύσετε έναν κόμπο σε μία πλαστική σακούλα, στρίψτε μια από τις λαβές μέχρι να γίνει σκληρή και, στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε την για να σπρώξετε αυτή τη λαβή μέσα από τον κόμπο.