Το να φοράτε ένα καινούργιο ζευγάρι παπούτσια είναι κάποιες φορές αρκετά επώδυνο γιατί δημιουργούνται φουσκάλες και χρειάζεται κάποιο χρόνο προκειμένου το παπούτσι να ανοίξει! Δεν έχει σημασία αν είναι τακούνια, αθλητικά ή καλά παπούτσια ούτε αν είστε άντρα ή γυναίκα…Το πρόβλημα αφορά όλους τους ανθρώπους γι’ αυτό και εγώ θα σας δώσω τις συμβουλές μου! Δείτε 9 απίστευτα κόλπα για να μη σας χτυπάνε τα παπούτσια!

τραυμαπλάστ

Αυτή είναι ίσως η πιο κοινή και προφανής λύση στο πρόβλημα, αλλά λειτουργεί τέλεια. Η εφαρμογή τραυμαπλάστ στα σημεία που σας χτυπάνε τα παπούτσια πριν φύγετε από το σπίτι θα μειώσει την τριβή και θα αποτρέψει τη δημιουργία φουσκάλων στα πόδια σας. Αυτό το κόλπο είναι ιδιαίτερα χρήσιμο όταν φοράτε παπούτσια με ψηλά τακούνια. Απλώς θυμηθείτε ότι η επιφάνεια του τραυμαπλάστ πρέπει να είναι μεγαλύτερη από την πληγείσα περιοχή, ώστε να παραμένει στη θέση του.

σκόνη ταλκ

Ένας πολύ καλός τρόπος για να μειώσετε την τριβή μεταξύ των ποδιών και των παπουτσιών σας είναι η χρήση ταλκ. Απλώς ρίξτε λίγη από την σκόνη στα παπούτσια σας πριν τα φορέσετε. Αυτό λειτουργεί επίσης καλά αν δεν φοράτε κάλτσες με τα παπούτσια σας. Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τα πόδια σας είναι εντελώς στεγνά.

πιστολάκι μαλλιών και χοντρές κάλτσες

Απλώς φορέστε ένα ζευγάρι χοντρές κάλτσες και φορέστε τα αγαπημένα σας παπούτσια. Στη συνέχεια, πάρτε ένα πιστολάκι μαλλιών και περάστε το πάνω από τα στενά μέρη των παπουτσιών σας μέχρι να αισθανθούν λίγο καλύτερα. Στη συνέχεια, περπατήστε λίγο με τα παπούτσια και φορέστε τα μέχρι να κρυώσουν εντελώς. Επαναλάβετε τη διαδικασία εάν χρειάζεται. Το υλικό από το οποίο κατασκευάζονται τα παπούτσια θα επεκταθεί από τη θερμότητα και θα γίνει πιο εύκαμπτο και απαλό. Το κόλπο λειτουργεί μόνο με φυσικά υλικά όπως το δέρμα.

ρολ-ον ή αποσμητικό

Το πλάγιο τμήμα του ποδιού, το οστό της φτέρνας και τα δάχτυλα των ποδιών είναι οι περιοχές που υποφέρουν περισσότερο όταν φοράτε τακούνια ή φλατ παπούτσια που αγοράσατε πρόσφατα. Για να μειώσετε την τριβή μεταξύ των ποδιών και των παπουτσιών σας, εφαρμόστε λίγο αποσμητικό roll-on ή αποσμητικό στις προβληματικές περιοχές.

ΔEITE
Πρακτικός τρόπος για να οργανώσετε τις μπότες και τα τακούνια σας

πάτοι σιλικόνης

Μπορείτε να αγοράσετε πάτους σιλικόνης σε καταστήματα υποδημάτων, καταστήματα ορθοπεδικών, ακόμη και διαδικτυακά. Υπάρχουν δύο τύποι: οι ολόσωμοι πάτοι που προστατεύουν ολόκληρο το πέλμα και οι μισοί που χρησιμοποιούνται μόνο κάτω από τα δάχτυλα των ποδιών ή τη φτέρνα σας. Έτσι, μπορείτε να επιλέξετε τους πάτους που ταιριάζουν στις ανάγκες σας.

πάγος

Γεμίστε δύο πλαστικές σακούλες με νερό και βάλτε τες μέσα σε κάθε παπούτσι. Στη συνέχεια τοποθετείστε τα παπούτσια στην κατάψυξη και αφήστε τα όλη τη νύχτα. Καθώς το νερό παγώνει, θα επεκταθεί στην σακούλα και θα τεντώσει το παπούτσι. Όταν βγάλετε τα παπούτσια σας την επόμενη μέρα, θα παρατηρήσετε ότι έχουν ανοίξει γιατί το νερό έχει γίνει πάγος.

ένθετα φτέρνας από σιλικόνη

Για να αποφύγετε τον ερεθισμό και να μην σχηματιστούν φουσκάλες στις φτέρνες σας, χρησιμοποιήστε ειδικά μαξιλαράκια σιλικόνης που μπορείτε να αγοράσετε σε οποιοδήποτε κατάστημα υποδημάτων ή στο διαδίκτυο.

κολλήστε το τρίτο και το τέταρτο δάχτυλο του ποδιού μαζί

Αυτό μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά εάν κολλήσετε το τρίτο και το τέταρτο δάχτυλο του ποδιού σας (μετρώντας από το μεγάλο δάχτυλο του ποδιού) μεταξύ τους, θα νιώσετε πολύ πιο άνετα στα παπούτσια σας. Αυτό το κόλπο λειτουργεί πραγματικά. Το ελέγξαμε!

κάντε ένα μικρό διάλειμμα

Εάν φοράτε γόβες στη δουλειά σας κάθε μέρα, καλό είναι να έχετε ένα ζευγάρι άνετα φλατ και παντόφλες στο γραφείο σας. Φροντίστε να αφήσετε τα πόδια σας να χαλαρώσουν. Για παράδειγμα, βγάλτε τις φτέρνες σας και φορέστε παντόφλες όταν κάθεστε στο γραφείο σας.